Autó automenedzser.hu 2011. december. 21. 10:03

Top 3: a legértéktartóbb mini autók

A mini kategória kocsijai között százalékosan a legjobban a kéthengeres Fiat 500 tartja az árát, a legisebb...

A mini kategória kocsijai között százalékosan a legjobban a kéthengeres Fiat 500 tartja az árát, a legisebb értékvesztést pedig a Magyarországon nem forgalmazott (Suzuki Alto testvér) Nissan Pixo tulajdonosai könyvelhetik el.

A német Autobild magazin és a használtautók értékelésének független specialistája, a Schwacke ismét közétette a legértékállóbb autók listáját. A két cég évente adja ki tanulmányát, amely körülbelül 44 000 személygépkocsi maradványértékét ismerteti annak fényében, hogy mennyit érnek majd a következő négy évben.

Legkisebb értékvesztés euróban
Modell                                                  értékvesztés         új ár                       maradványérték
1. Nissan Pixo 1.0                              4210 euró               8 670 euró           4500 euró
2. Kia Picanto 1.0                               4699 euró               9 599 euró           4900 euró
3. Suzuki Alto 1.0                                4840 euró             10 340 euró           5500 euró            

Legjobb értéktartás százalékban
Modell                                                  maradványérték  új ár                       értékvesztés
1. Fiat 500 TwinAir                             60,3 %                   17 250 euró        6850 euró
2. VW Up                                              59,3 %                   12 900 euró        5250 euró
3. Ford Ka 1.2                                     54,8 %                   13 585 euró        6135 euró

Hirdetés
hvg360 Tiszai Balázs 2024. december. 02. 15:00

Orosz olajból készült termékek az EU-ban: napokon belül lejárhat a szankció alóli felmentés, piacot veszthet a Mol

Tilos az unión belül orosz olajból finomított áruval kereskedni, kivéve, ha a Mol szlovák leánycége vagy, és Csehországnak adsz el. Ennek a felmentésnek viszont december ötödikén vége, hacsak meg nem hosszabbítják. Mennek már a tárgyalások, de már a felállás sem világos: Szlovákia és a Mol nagyon akarja az újabb egyévnyi mentességet, Csehország viszont hallgat.