Autó HVG 2024. július. 25. 08:41

650 lóerő talán már elég lehet a BMW X3-ban

A 3 literes 6 hengeres biturbó motorban a jelek szerint sikerült még találni néhány eddig szunnyadó lóerőt.

A BMW júniusban mutatta be az X3 negyedik generációs legújabb változatát, melyből az igazi M-es változatok érkezéséig a 31,8 millió forint ellenében 398 lóerőt biztosító, 0-ról 100-ra 4,6 másodperc alatt felpattanó lágyhibrid M50 xDrive jelenti a csúcsmodellt.

Az új BMW X3
BMW

Az előző X3-asból készített 510 lovas M Competition ennél sokkal komolyabb produkcióra képes, és a most felbukkant új tuningváltozat még erre is rátesz egy lapáttal.

A keresztségben Manhart MHX3 650 nevet kapott sportterepjáró beszédes típusjelzésű, 3 literes 6 hengeres biturbó benzinmotorja ugyanis nem kevesebb, mint 650 lóerőt szabadít rá a négy kerékre. Ezzel párhuzamosan a nyomatékcsúcs 650-ről 800 Nm-re emelkedett.

Manhart MHX3 650
Manhart
Manhart MHX3 650
Manhart

A menetteljesítmények egyelőre ismeretlenek, mindenesetre az alapokat adó M Competition kivitel 3,8 másodperc alatt katapultál álló helyzetből 100-as tempóra, és a gyorsulásának csak 285 km/h-nál szakad vége.

Az egyedi aerodinamikai csomagos, 30 milliméterrel ültetett sporfutóműves és a gyárinál hangosabb kipufogós újdonság 255/35 ZR22-es, illetve 295/30Z R22-es gumikon gördül.

Manhart MHX3 650
Manhart
Manhart MHX3 650
Manhart
Manhart MHX3 650
Manhart
Manhart MHX3 650
Manhart
Manhart MHX3 650
Manhart
Manhart MHX3 650
Manhart
Manhart MHX3 650
Manhart
Manhart MHX3 650
Manhart
Hirdetés
Élet+Stílus Galicza Dorina 2024. december. 28. 20:00

Elillant történelem és babonamentes tűzvédelem – megnéztük a felújított Notre Dame-ot

Párizs székesegyháza fényesebben ragyog, mint valaha, de az évszázadok alatt felhalmozódott kosszal együtt mintha a történelmét is lemosták volna róla. Bár a felújítás még nem ért véget, ha a belső tér már nem változik, akkor az évtizedek múlva sebtében idelátogató turista azt se fogja tudni, mi történt az elmúlt öt évben a templom körül.