Videóhívással is lehet ügyintézni mostantól.
A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ Zrt.) új videós ügyfélkapcsolati csatornát indított az e-matricával és pótdíjjal kapcsolatos ügyek intézéséhez, ami egyszerűbbé teszi az ügyintézést, és időt takarít meg az ügyfeleknek.
A szolgáltatás a nemzetiutdij.hu oldalon a „Videóhívás” gombra kattintva érhető el hétfőtől péntekig 8 és 16 óra között, magyar nyelven. A videós ügyintézéshez kamera-, hangszóró- és mikrofonképes eszköz szükséges, és a számítógép vagy laptop használatát javasolják a dokumentumok bemutatása miatt.
A szolgáltatás számos e-matricával kapcsolatos ügyet kezel, például:
- e-matrica átírása másik járműre
- téves rendszám/felségjel javítása
- pótdíjkedvezmények igénybevétele
- téves detektálással kapcsolatos ügyintézés
- részletfizetési kérelem benyújtása
Az online felületen közvetlenül lehetőség van a díjak befizetésére is. A tavaly év végi tesztüzem első hat hónapja pozitív eredményeket hozott, több mint 4500 megkeresést kaptak.