Itt a megoldás azok számára, akik a 802 lovas Mercedes-AMG S 63 E Performance produkciójával nem teljesen elégedettek.
A Mercedes a közelmúltban dobta piacra a valaha készült legnagyobb teljesítményű S-osztályt, a plugin hibrid hajtásláncú AMG S 63 E Performance-t.
És most itt a Mansory által készített legújabb tuningverzió, mely értelemszerűen még erősebb, még durvább lett:
A 4 literes biturbó V8-as benzinmotorra épülő PHEV rendszer teljesítménye 802-ről nem kevesebb, mint 950 lóerőre nőtt, miközben a csúcsnyomaték 1430-ról 1565 Nm-re emelkedett.
A két nagyobb feltöltőnek köszönhetően a 0-100-as gyorsulás szintideje 3,3-ről 3,1 másodpercre olvadt, az elektronikusan korlátozott végsebesség viszont változatlanul 290 km/h maradt.
Az egyedi aerodinamikai csomagos, különleges 22 colos felnis újdonságból egy némileg visszafogottabb verzió is készül, mely “csak” 880 lóerővel, illetve 1490 Nm-rel gyilkolja a kerekeket.
A 2,6 tonnás és 5,34 méter hosszú Mercedes-AMG 13,1 kWh kapacitású akkumulátora ideális esetben 33 kilométeres elektromos hatótávot tesz lehetővé. A villanymotoros hajtáshoz nem nyúltak hozzá a tuning során.
A tuning ára egyelőre ismeretlen, az alapmodell magyarországi indulóára 91,8 millió forint.
A közelmúltban volt szerencsénk alaposan meghajtani a valaha készült legerősebb AMG-ként jegyzett GT 63 S E Performance-t, melynek hasonló hajtáslánca 843 lóerőt, illetve 1470 Nm-t szabadít rá az aszfaltra.
Ezzel a négyajtós kupéval 2,9 másodperc alatt tudható le a 0-100-as sprint, a végsebesség pedig 316 km/h magasságában alakul.