A brutálisan erős 4 literes benzinmotor mellé most először 48 V-os lágyhibrid technika került a G 63-as csúcsmodellben.
A Mercedes megkezdte a március végén debütált ráncfelvarrt G-osztály legsportosabb csúcsmodelljének, a G 63-nak a magyarországi forgalmazását.
Míg a kifutó modell 79,2 millió forinton nyitott, addig a legújabb G 63-ért alaphangon 80,1 millió forintot kell fizetni.
Érdekesség, hogy a 2018-ban debütált aktuális G-generációt 60 százalékban a legerősebb AMG G 63 kivitelben rendelik meg a vásárlók, és mivel mostantól már csak ebben található V8-as motor (a G 500 már csak 6 hengeres), a csúcsmodell iránti érdeklődés a kicsit magasabb ár ellenére is tovább növekedhet.
A 20-22 colos kerekekkel szerelt G 63 mostantól a gépház tetején viseli az AMG logót, és immár Hyperblau Magno kék színben is elérhető.
A rusztikus AMG Offroad Package Pro csomaggal is választható megújult G 63 4 literes, biturbó V8-as benzinmotorja a többi felfrissített G-Klasséhoz hasonlóan 48 V-os lágyhibrid technikával egészült ki, amely 20 lóerővel és 200 Nm-rel száll be a hajtásba, illetve csökkenti némileg a fogyasztást.
A 100 kilométeren átlagosan még így is mintegy 14,7-15,7 liternyi üzemanyagot pusztító G 63 változatlanul 585 lóerős, illetve 850 Nm-es produkciót ad elő. A 2,6 tonnás monstrum egy 100 literes tartályból nyeri a benzint.
A kilencfokozatú automata váltós és természetesen összkerékhajtású sportterepjáró 0–100-as szintideje 4,5-ről 4,3 másodpercre csökkent.
A végsebesség nem változott: alaphelyzetben 220 km/h a legnagyobb tempó, mely felár ellenében 240 km/h-ra emeltethető.