A Porsche a saját hazájában közel 40 százalékkal tudta növelni az eladási mennyiséget.
A Porsche arról számolt be, hogy az idei esztendő első negyedévében 11 274 új autót adott el Németországban, ami nem kevesebb, mint 37 százalékos növekedést jelent.
Ezzel ellentétben Kínában jelentősen, mintegy 24 százalékkal romlott a német gyártó teljesítménye: ez elmúlt három hónapban csak 16 340 Porschét vásároltak a kínaiak.
Az Európában 9 százalékos növekedést, globálisan viszont 4 százalékos csökkenést regisztrált vállalat legnépszerűbb modellje a 28 025 darabos mennyiségben értékesített Cayenne divatterepjáró.
A hamarosan tisztán elektromos változatban is elérhetővé váló Macan SUV-ból 20 576 példány fogyott, a 911-es sportkocsiból 12 892-t adtak el, a Panamera szedánból pedig 6 139 talált gazdára.
A kínálatból hamarosan távozó 718-as kompakt sportmodell 5 772-es mennyiségben fogyott, a márka első tisztán elektromos modelljéből, a Taycanból pedig 4 236-ot vásároltak világszerte.
A nemrégiben faceliftet kapott Taycan eladásai nem kevesebb, mint 54 százalékkal csökkentek.