A vásárlóknak adott esetben több, mint fél évet kell várniuk az akár 830 kilométeres hatótávú Xiaomi SU7-re.
Néhány hete alaposan körbefotóztuk a Xiaomi első autóját, a tisztán elektromos hajtásláncú SU7-et, melynek kínai forgalmazása a napokban kezdődött meg.
A Porsche Taycanéhoz hasonló külsejű szedán igen sikeresnek tűnik, hiszen a Kínában átszámítva mintegy 10,9 millió forintos alapárú újdonságból alig 27 perc alatt eladták az első 50 ezer példányt.
A mindössze 5 ezer autót felvonultató Founders Edition nyitó széria szállítása április 3-án kezdődik meg, a normál kivitelek első példányait pedig az ígéretek szerint április végén vehetik majd át a megrendelők.
A SU7 iránt olyan komoly érdeklődés mutatkozik, hogy a 15,1 millió forintnak megfelelő áron kínált 673 lóerős csúcsmodell, a 2,78 másodperces 0-100-as szintidejű SU7 Max esetében akár 7 hónapot is várni kell a szállításra.
A Xiaomi első körben 29 kínai város 59 kereskedésében kínálja a minimum 299 lóerős és akár 830 kilométeres hatótávú SU7-et, melynek nemzetközi forgalmazásával kapcsolatban egyelőre nem nyilatkoztak a gyáriak.