Elbúcsúzhatunk az ilyen költeményektől, mint az 55 TFSI vagy a 40 TDI.
Hét éve jelentette be az Audi, hogy megváltoztatja modelljei jelölését, és két további számot ad a hagyományos számozáshoz. A teljesítményszintet jelezték ezzel, függetlenül attól, hogy benzines, dízel, gáz, hibrid, vagy elektromos motorról van szó.
A végeredmény elég nehezen követhető lett, például a 30-as szám a 81 és 96 kW (110 és 130 lóerő) közötti teljesítményű motorral rendelkező modelleken jelent meg, így tovább egészen a 70-es számig, ami már a 400 kW (544 LE) feletti teljesítményű modelleket jelölte.
Florian Hauser, az Audi akkumulátoros elektromos járművek értékesítési és termékmarketing-vezetője az Auto Expressnek elmagyarázta, hogy a márka a jövőben nagy hangsúlyt fektet arra, hogy megkönnyítse ügyfelei dolgát. Egyfelől nem lesz ennyi teljesítményszint, amelynek nyomán az elnevezés is egyszerűsödhet. Lesz például a sima Audi Q6, vagy a kétmotoros Q6 Quattro. A kifejezetten nagyteljesítményű modell pedig az SQ6 jelöléssel jön.