Az 5 méternél hosszabb Karma Gyesera 11,5 centiméterrel alacsonyabb a Tesla Model S-nél.
A kínai tulajdonban lévő és kaliforniai központú, 10 éves múltra visszatekintő Karma Automotive egy vadonatúj alacsony építésű elektromos szedánnal rukkolt elő.
A Karma Gyesera első blikkre nagyon hasonlít a 2016-ban debütált plugin hibrid Reveróra, illetve a 2011-es Fisker Karmára, de a gyártó szerint minden tekintetben vadonatúj fejlesztéshez van szerencsénk.
Az alumínium és karbonszálas elemeket gazdagon felvonultató újdonság 5,08 méter hosszú és mindössze 1,33 méter magas.
A 2 méter széles és 3,16 méteres tengelytávolságú Gyeserát egy 600 lóerős teljesítményű és 939 Nm nyomatékú hátsó villanymotor hajtja.
A 0-ról 100-ra 4,2 másodperc alatt felgyorsuló 2,4 tonnás szedán végsebessége 217 km/h. A 120 kWh kapacitású akkumulátor mintegy 400 kilométeres hatótávolságot tesz lehetővé.
A 2024 végén, 2025 elején forgalomba kerülő Karma Gyesera ára várhatóan 175-225 ezer dollár magasságában fog alakulni, a típusból 4-5 év alatt mintegy 2 ezer példányt terveznek gyártani.
A gyártó 1200 lóerős villanykupéja, a novemberben leleplezett Kaveya a tervek szerint 2025 végén debütál majd a piacon.