Egy sanghaji utcán felbukkanó Ferrariban jó eséllyel a volán mögött nem egy férfi ül majd.
Kína az első és egyetlen olyan ország a világon, ahol az új és használt Ferrari-modellek vásárlóinak negyede (26 százaléka) nő – írja a Bloomberg.
Benedetto Vigna, a Ferrari vezérigazgatója a cég idei második negyedéves pénzügyi eredményeinek ismertetése kapcsán beszélt arról is, hogy a női vásárlóik elsősorban a technológiai ipar vezetői, illetve ingatlanvállalkozók közül kerülnek ki. Elmondta, hogy a nők egyre nagyobb érdeklődét mutatnak és a cég által szervezett események iránt is, így például a versenyautó-teszteléseken is egyre több a női jelentkező.
Év végén érkezik a Ferrariról szóló mozifilm
Az sportkocsigyártó vezérének, a Commendatorénak zsarnoki természete és zsenialitása egészen biztos, hogy izgalmas elegyet alkotott.
A Ferrari teljes tavalyi eladásainak 12 százalékát, közel 1600 autóval jelentette Kína kontinentális területe, valamint Hongkong és Tajvan. Ez a szám az öt évvel ezelőttihez képest majdnem kétszeres. Kína az USA után a második ország, ahol a legtöbb milliárdos él. Sokan közülük self-made, és a közösségi média is nagy szerepet játszik. A Douyin, amely a TikTok helyi verzióján előszeretettel szerepelnek olyan fiatal nők, akik Ferrari modelleket vezetnek.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.