Ilyen sebességnél már a 2,5 gramm súlyú szelepsapka is 7,5 kilogrammnak megfelelő tömegerőt produkál.
A Bugatti visszahívott egy Chiron Super Sportot, mert a kocsi "Leichtbaurad" kerekekkel volt felszerelve, amelyek nem a 440 km/h-s végsebesség elérésére vannak tesztelve. A BBS által gyártott könnyűszerkezetes felniket "csak" 420 km/h-s sebességre tesztelték, és a Bugatti szerint negatív hatással van a Chiron Super Sport aerodinamikájára végsebesség közelében. Top Speed üzemmódban ráadásul az oldalirányú stabilitása is gyengülhet, ami csökkenti az irányíthatóságot, ami növelheti a balesetveszélyt.
A tévedés úgy történhetett, hogy a tulajdonos a vállalat konfigurátorán keresztül választotta ki a kerekeket, amelybe valahogy bekerült az "olcsóbb" felni is, ami viszont már nem teljesíti azokat a feltételeket, amit a Super Sport nagyobb végsebessége kíván meg.
A Bugatti a csere után az amerikai tulajdonosnak ajándékba adta a Chiron Super Sport kerekeket.
A Michelin csinálja a gumit, ami bírni fogja a 482 km/h-s tempót
A 300 mérföld per órás tempó a következő lépcső, amelyet meg akarnak stabilan ugrani a jelenkor szupersport-autóival, ehhez viszont olyan abroncsok is kellenek, amelyek bírják ezt.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.