Íme a megoldás azok számára, akik egy kicsit menőbb külsővel és jobb vezethetőséggel vérteznék fel a legkisebb GTI-t.
Ha GTI, akkor szinte mindenkinek azonnal a Golf GTI jut eszébe, azonban nem feltétlenül van mindenkinek szüksége egy ekkora és ilyen erős hot hatch-re. A Volkswagen kínálatában szerencsére ott a Polo GTI, mely kisebb méretben és szerényebb árcédula kíséretében vonultat fel hasonló vezetési élményt, és most ehhez a kis sportkompakthoz érkezett egy új H&R tuningszett.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/4126e215-f903-47cb-a708-7a4d1145cd0d.jpg)
A 279 eurós áron jegyzett sportrugók elöl és hátul egyaránt 35-35 milliméterrel csökkentik a hasmagasságot, ami sportosabb megjelenést és vezethetőséget biztosít.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/2b1fdb36-a3bf-46e9-837f-9f5acdd4ff0d.jpg)
A H&R ezenkívül 6 milliméteres nyomtávszélesítést is kínál, a Trak+ ára 72 euró.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/793674bb-d1db-4de7-8bf4-a460ea897733.jpg)
A 207 lóerős és 320 Nm-es 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotorral szerelt Polo GTI 6,5 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet, és a gyorsulásának csak 240 km/h-nál szakad vége.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/8bf9e2c5-3229-4ce5-8b6e-dbf021c46335.jpg)
A hétfokozatú DSG automata váltóval szerelt legizmosabb Polo magyarországi alapára 10,9 millió forint. Viszonyításképp, a 245 lóerős Golf GTI indulóára 12,9 millió forint.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.