A modellből eddig tizenhatmillió darabot adtak már el.
Modernizálta városi autóját a Renault. A változtatások most olyan mértékűek, hogy a ráncfelvarrott modell már messziről felismerhető. Az 1990-ben bemutatott Renault Clio jelenleg ötödik generációjánál tart, és eddig összesen 16 millió darabot adtak el belőle.
A jármű eleje sokkal elegánsabb lett a ráncfelvarrás után, a fényszórókat, a hűtőrácsot és a lökhárítót a Renault új autódizájnnyelvének megfelelően rajzolták át. Új a képeken látható kékszínű fényezés is, akárcsak a könnyűfém keréktárcsa kialakítása. A felnik 15 és 17 col közötti méretben választhatóak. Megjelent egy új, Esprit Alpine elnevezésű felszereltségi szint is, ami a csúcsváltozatokat jelenti, és a korábbi RS Line-t váltja fel.
A kabintérben a multimédiát a központi érintőképernyőről az EasyLink rendszeren keresztül lehet kezelni. Az Android Auto és Apple CarPlay rendszert támogató külső eszközök mostantól vezeték nélkül is csatlakoztathatók.
A legkevésbé talán a mechanika változott. Az alapmotor továbbra is a háromhengeres SCe motor, 65 lóerővel. A turbófeltöltős TCe egység 90 lóerős. A változás a kínálat csúcsán történt, mert nem lesz többé a 140 lóerős 1,3 TCe benzinmotor. A csúcsváltozat az 1.6-os négyhengeres motorra épülő E-Tech hibrid lett, amely immár 145 lóerős. Érdekesség, hogy egy 100 lóerős, 1.5 Blue dCi dízel is elérhető lesz még bizonyos piacokon.
Az árakat még nem tette közzé a gyártó.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.