Inkább fejlesztenek teljesen elektromos modellt.
A Lamborghini nemrég mutatta be a Revueltót, az Aventador plug-in hibrid utódját, amely a Sant'Agata Bologneseben működő gyártó új korszakát hivatott felvezetni. Rouven Mohr, a Lamborghini technológiai fejlesztési vezetője elmondta, hogy kisebb - V6-os - motorok nem lesznek a gyártónál, annak ellenére, hogy a Ferrari például ezt az utat választotta legújabb modelljéhez.
A Lamborghini célja, hogy 2025-re 50 százalékkal csökkentse a flottaszintű károsanyag-kibocsátását, aminek élére a következő években érkező hibrid Urus és Huracan modellek állnak. Az Auto Motor und Sportnak adott interjúban azt hangsúlyozta a fejlesztési vezető, hogy az elektromosság korában is szükség van a gyártó filozófiájához illeszkedő műszaki differenciálásra. A súlyprobléma - az akkumulátorok miatt - a következő évek legnagyobb kihívása, amit meg kell oldani, de egy „V6-os motor egyszerűen nem illik a márkához".
Megérkezett az új korszak Lamborghinije, a 190 milliós Revuelto
1015 lőerős hibrid sportkocsi, annyiban követi a márka hagyományait, hogy egy spanyol harci bikáról kapta a nevét. Az alapára 190 millió forint.
Az évtized végére a márka egyébiránt az tervezi, hogy piacra dobja első teljesen elektromos járművét, de egyelőre élvezhetjük a V8-asokat, V10-eseket és V12-eseket.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.