Úgy tűnik, valamit mindkét cég jól csinál.
Nem csak az Egyesült Államokban hűségesek a vásárlók a Tesla autóihoz felmérések szerint, de úgy tűnik, Németországban is ez a helyzet. Ez derült ki egy friss felmérésből, amelyet a német Dataforce készített, és amely szerint a Tesla-tulajdonosok 86,6 százaléka újra ilyen autót vásárolna. Őket követik a daciások 73,6 százalékkal, majd a Toyota-vásárlók 59,2%-kal. A legtöbb Dacia-vásárló használt autóból ült át, és most egy új autó kényelmét élvezik egy jobb használt autó áráért – írja magyarázatként a felméréshez az Automobilwoche.
A Toyota-modellek tulajdonosainak hűségét elsősorban az idősebb vásárlók határozzák meg, a 75 felettiek 75 százaléka vallja magát hűségesnek a japán márkához.
A legjobb német márka az ötödik helyen álló Mercedes, 53,9 százalékos hűségaránnyal, a VW pedig 49,4 százalékkal a tizedik.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.