A koreai gyártó új crossovere kétféle elektromos hajtáslánccal készül.
Az elődjénél tágasabb utastérrel és nagyobb, 466 literes csomagtartóval rendelkező új Kona Electric alapmodelljében egy 156 lóerős teljesítményű villanymotor és egy a WLTP-szabvány szerint mintegy 392 kilométeres hatótávot biztosító 48,4 kWh kapacitású akkumulátor található.
A szintén elsőkerék-hajtású, de már 218 lovas kivitel akkumulátora 65,4 kWh kapacitású, ami 490 kilométeres hatótávolságot tesz lehetővé.
A maximális töltési teljesítményt egyelőre nem fedték fel, de azt elárulták, hogy egy 10-ről 80 százalékra történő feltöltés körülbelül 40 perc alatt tudható le. A töltőkábeleknek az elöl található 27 literes kiegészítő csomagtérben jut helyük.
Az elődjénél 15 centiméterrel hosszabb, 6 centiméterrel nagyobb tengelytávolságú és 2,5 centiméterrel szélesebb új Kona digitális műszeregysége 12,3 colos képátlójú, és hasonló méretű az infotainment rendszer középső érintőkijelzője.
A normál belsőégésű motoros és hibrid Konák tavasszal, az elektromos kivitel pedig várhatóan nyár végén érkezik meg a kereskedésekbe.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.