Autó hvg.hu 2023. február. 14. 06:41

Amikor 635 lóerő az arany középút

Ez az új BMW M4 még a méregdrága 3.0 CSL-nél is erősebb, de azért létezik nála is potensebb kivitel.

Az általunk is alaposan meghajtott BMW M4 alapmodellje 480 lóerős teljesítményű, a Competition kivitel 510 lovas produkciót ad elő, az 1000 példányban gyártandó és nemrégiben részletesen bemutatott CSL 550 lóerőt szabadít rá az aszfaltra, a non-plus-ultra kategóriás 50 darabos szériájú és 300 millió forintos 3.0 CSL pedig 560 lóerőt tud.

Akinek ez kevés, annak valamelyik tuningcéghez, így például a Manharthoz kell fordulnia. A német manufaktúra a közelmúltban dobta piacra M4-es csúcsmodelljét, a CSL-re épülő 702 lóerős és 880 Nm nyomatékú Manhart MH4 GTR II-t, melynek most megérkezett a szelídebb testvérmodellje.

MH4 GTR II
Manhart

 

MH4 600
Manhart
Az MH4 600 3 literes biturbó 6 hengeres motorja 510 helyett 635 lóerőt ad le, a nyomatéka pedig 650-ről 780 Nm-re nőtt.
Manhart
Manhart

Az álló helyzetből 200 km/h-ra 10,5 másodperc alatt felgyorsuló újdonság futóművét 30, illetve 10 milliméterrel ültették le, ezenkívül pedig a 20-21 colos egyedi felnik és a 100 milliméteres kipufogóvégek mellett sem mehetünk el szó nélkül.

Manhart
Manhart
Manhart

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
Kult HVG 2024. november. 26. 20:00

"Amit mi csinálunk, az hosszútávfutás" – színfalak mögött az Ivan & The Parazollal

Néhány napon belül több helyen és több helyzetben is találkoztunk a jövőre hatodik nagylemezét megjelentető Ivan & The Parazollal, hogy megtudjuk, mitől különleges a zenekar új nagylemeze, hogyan áll most a 14 éves zenekar, mi történt velük az elmúlt években, és miért gondolják azt, hogy eljött az együttes aranykora. A HVG kisfilmje.