A szedán és kombi változatban gyártott modell modernizált designnal és technikával, valamint magasabb alapfelszereltséggel támad.
A Mercedes 2019-ben mutatta be a CLA általunk is alaposan letesztelt második generációját, mely Kecskeméten szedán és sportkombi változatban gyártott modellből most megérkezett a felfrissített verzió.
Átrajzolták a hűtőrácsot, mostantól alapáras a LED-fényszóró, újak a szintén LED-es hátsó lámpák, új könnyűfém felnik tűntek fel a kínálatban, illetve mostantól Spektralblau und Hyperblau fantázianevű kék fényezésekkel is rendelhető a típus.
A központi érintőkijelző alapáron 10,25 colos képátlójú, a 7 colos verziót nyugdíjaztatták. A digitális műszeregység alaphelyzetben továbbra is 7 colos, felár ellenében pedig 10,25 colos képátlón tárja elénk a különböző információkat, ezenkívül pedig a legfrissebb MBUX infotainment rendszer mellett sem mehetünk el szó nélkül.
Alapáron jár mostantól a komfortülés, az opcionálisan fűthető bőrkormány, a távfény-asszisztens, a tolatókamera és az USB-csomag.
Immár az összes benzinmotor mellett található valamilyen elektromos rásegítés, a 48 V-os lágyhibrid technika 14 lóerős teljesítményű. A takarékos négyhengeres erőforrások mellett 7, illetve 8 fokozatú DCT automata váltók teljesítenek szolgálatot.
A négy benzines és három dízel mellett egy plugin hibrid verzióban is elérhető a CLA.
A 250e típusjelzésű zöld rendszámos kivitel villanymotorjának teljesítménye 102-ről 109 lóerőre nőtt, és a változatlanul 218 lóerős rendszerteljesítmény mellé akár 82 kilométeres e-hatótáv társul. AC fronton 7,4-ről 11 kW-ra nőtt a maximális töltési teljesítmény, DC esetében változatlanul 22 kW jelenti a plafont.
A kereskedésekbe várhatóan a második negyedévben megérkező faceliftes CLA árait egyelőre nem hozták nyilvánosságra.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.