Az elsőtől utolsó csavarig teljesen megújult Kona változatos hajtáslánc opciókkal kerül forgalomba.
A tágasabb utastérrel és nagyobb csomagtartóval rendelkező új Kona normál belsőégésű motoros, hibrid, elektromos és sportos N Line kivitelben lesz kapható.
A belépőszintet a fokozatmentes CVT automata váltóval társított, 149 lóerős és 180 Nm-es 2 literes szívó benzinmotor jelenti, ami felett a nyolcfokozatú automata váltós 198 lovas és 265 Nm-es 1,6 literes turbós benzines egység található.
A szintén 1,6 literes, de szívó benzinmotorra épülő hibrid verzió 141 lóereje mellé 265 Nm nyomaték társul, a tisztán elektromos verzió részleteit márciusban árulják el. Megjegyzendő, hogy az említett adatok a koreai piacos Konára vonatkoznak.
Az európai specifikációkat egyelőre nem fedték fel, mindenesetre a hajtásláncok a várakozások szerint az általunk már alaposan letesztelt konszerntestvér Kia Niróéhoz lesznek hasonlatosak.
Az elődjénél 15 centiméterrel hosszabb, 6 centiméterrel nagyobb tengelytávolságú és 2,5 centiméterrel szélesebb új Kona digitális műszeregysége 12,3 colos képátlójú, és hasonló méretű az infotainment rendszer középső érintőkijelzője.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.