A bajor sportkupé 6 hengeres motorjában találtak még jó néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Az általunk is alaposan meghajtott BMW M4 alapmodellje 480 lóerős teljesítményű, a Competition kivitel 510 lovas produkciót ad elő, az 1000 példányban gyártandó CSL pedig 550 lóerőt szabadít rá az aszfaltra.
A Manhart most ez utóbbi verziót kezelésbe:
Az egyedi külső megjelenésű Manhart MH4 GTR II 3 literes biturbó soros 6 hengeres benzinmotorja 152 extra lóerőt és 230 extra Nm-t kapott.
A 20 colos kovácsolt könnyűfém-felnikkel ékesített különleges M4 CSL 702 lóerős teljesítménye mellé nem kevesebb 880 Nm nyomaték társul.
Az ültetett sportfutóműves, karbonfékes újdonság menetteljesítményei egyelőre ismeretlenek. Viszonyításképp, a gyári alapmodell 3,7 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra, a végsebessége pedig 307 km/h.
A nyolcfokozatú automata váltós és hátsókerék-hajtású M4 CSL-nél egyetlen különlegesebb gyári M4 létezik, a mindössze 50 példányban készülő 3.0 CSL, mely hatfokozatú kézi váltós retró sportkocsi 560 lóerős, illetve 550 Nm nyomatékú.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.