A csökkentett teljesítményű és aksikapacitású legújabb i4-es egy feltöltéssel mintegy 478 kilométert képes megtenni.
A BMW a közelmúltban dobta piacra az általunk is alaposan letesztelt i4-es villanyautót, mely első körben 340 lóerős eDrive40, illetve 544 lovas M50 sportverzióban vált elérhetővé – ezek közös vonása a nettó 80,7 kWh kapacitású akkumulátor.
Ezt követően nemrégiben feltűnt a színen az eDrive35 nevet kapott új alapmodell, mely a magyar konfigurátorban még nem érhető el, de a németben már felbukkant. Az újdonság alapára 56 500 euró (23,4 millió forint), szemben az eDrive40 59 200 eurós (24,5 millió forint), illetve az M50 70 800 eurós (29,3 millió forint) indulóárával.
Utóbbi két modell Magyarországon rendre 23,7, illetve 28,2 millió forinttól indul.
A hátsókerék-hajtású szimplamotoros i4 eDrive35 286 lóerős teljesítménye mellé 400 Nm-es nyomaték társul, ami kereken 6 másodperces 0-100-as szintidőt tesz lehetővé.
Az eDrive40-hez hasonlóan 190 km/h-ra korlátozott végsebességű újdonság nettó 67 kWh kapacitású akkumulátora 478 kilométeres WLTP-hatótávot tesz lehetővé. AC-, illetve DC-fronton maximum 11-180 kW-os töltési teljesítményre lehet számítani.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.