Összességében megalkotta a leghangosabb Teslát, amelynek a hátuljában egy aggregátor üvölt.
Az úgynevezett "hatótávolság-para” még mindig az egyik leggyakoribb ellenérv az elektromos autózással szemben. Azaz, hogy alkalomadtán egyáltalán tudunk-e tölteni valahol. Egy népszerű amerikai youtuber alapos átalakítás révén csinált egy olyan Teslát, amelyet nem kell tölteni, tankolni viszont igen.
A Warped Perceptions csatorna szerzője egy 400 köbcentiméter lökettérfogatú és 13 LE-s kis benzines áramfejlesztőt szerelt a Tesla Model S hátuljába, amely elmondása szerint lényegében éjjel-nappal, folyamatosan tölti az elektromos autó akkumulátorát. A férfi az Egyesült Államok középnyugati részén tett egy túrát, hogy próbára tegye a házilag épített hibrid meghajtású autóját. A számokat tekintve szép teljesítményt produkált, mert több mint 2800 kilométert autózott és nem volt szüksége hagyományos elektromos öltőállomásra.
Ugyanakkor a Tesla Model S kísérletező kedvű tulajdonosa szerint mégsem siker a fejlesztése, mert gyakran nagyon lassan kellett haladnia, hogy a kis generátor annyi áramot szolgáltasson a kocsinak, hogy az a lemerülés közelében lévő akkumulátort életben tartsa. Emiatt viszont sokszor inkább útakadályt jelent a közlekedésben. Egyszer még a rendőrök is leállították, mert túl lassan vezetett. Ezután egyébként egész éjjel üzemeltette az áramfejlesztőt a szálloda előtt, ahol éjszakázott, hogy feltöltse a kocsit.
Saját számításai szerint az üzemanyag-fogyasztás ráadásul nem is túl gazdaságos a házi hibriddel, 100 km/h körüli sebességnél viszonylag magas értéket, 12,4 litert fogyaszt az autó átlagosan, míg lassabb, 80-as tempónál ez lemegy tíz literre. Összességében a feltaláló is „haszontalannak” minősíti az átalakított Tesla Model S-t, mindenekelőtt a generátor erejével és hatékonyságával, valamint az állandó kényszerszünetekkel volt elégedetlen.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.