A nyitott tetős olasz sportkocsi mozgatásáról egy magas fordulatszámú V12-es szívó benzinmotor gondoskodik.
A Ferrari most leleplezett újdonsága garantáltan ritkán jön majd szembe az utakon, ugyanis az SP51-es típusjelzésű modellből mindössze egyetlen példány készült.
A tajvani megrendelésre készült SP51 nem titkoltan a 2019 szeptemberében debütált 812 GTS-re épül, az egyedi fényszórókat kapott modell kék-fehér versenycsíkja az 1955-ös 410 S-nek állít emléket.
Az egyedi háromrétegű Rosso Passionale fényezésű, személyre szabott utasterű Ferrari SP51 ára ismeretlen.
A 812 GTS elektromosan mozgatható keménytetejét 14 másodperc alatt lehet lenyitni, illetve becsukni, és ehhez meg sem kell állni, elég 45 km/h alá csökkenteni a tempót, az SP51 azonban egy tető nélküli roadster.
A motorháztető alatt egy 6,5 literes V12-es szívó benzinmotor rejtőzik, ami nem kevesebb, mint 8500-as percenkénti fordulatszámon adja le 800 lóerős maximális teljesítményét. Ami mellé nem mellesleg 718 Nm-es csúcsnyomaték társul.
Álló helyzetből alig 3 másodperc alatt gyorsul fel a kocsi 100-as tempóra. A 0-200-as sprintet 8,3 másodperc alatt lehet letudni, a végsebesség 340 km/h.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.