A tuning ezúttal nem a turbónyomás növeléséről és a sportkipufogó beszereléséről szól.
A BMW a közelmúltban dobta piacra szemrevaló elektromos szedánját, az i4-est, melynek eDrive40 alapmodelljét és szupersportos M50 kivitelét is volt szerencsénk alaposan meghajtani.
Az AC Schnitzer azokra is gondol, akik esetleg nem tartják elég sportosnak az i4-est, ugyanis a típushoz mostantól többféle tuningopció is elérhető a cég kínálatában.
Az egyedi aerodinamikai csomaggal felvértezhető i4 új sportfutóműve elöl 20 milliméteres, hátul 25 milliméteres ültetést hoz magával, ezenkívül pedig az új felnik és a sportosabb hangulatú utastér mellett sem mehetünk el szó nélkül.
A 340 lóerős teljesítményű és 585 kilométeres hatótávú, 21,7 millió forintos alapárú i4 eDrive40 5,7 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100 km/h-ra.
Az i4 M50 26,3 millió forint ellenében 544 lóerőt, 512 kilométeres hatótávot és 3,9 másodperces 0-100-as szintidőt biztosít.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.