Az emelt futóműves terepjáróval akár 90 centiméter mély vízben is minden további nélkül haladhatunk.
A közelmúltban volt szerencsénk alaposan letesztelni a Mercedes G-osztály 422 lóerős G500-as, illetve 585 lóerős AMG G63-as változatát, és most megérkezett a minden korábbinál komolyabb terepjáró képességekkel rendelkező AMG G63 4×4².

A 2013-as AMG G63 6×6, a 2015-ös G500 4×4² és a 2017-es Maybach G650 Landaulet nyomába lépő újdonság elsősorban megemelt terepfutóművéről, egyedi fényezéséről, illetve 22 colos felnikre húzott terepgumijairól ismerszik meg.

A hasmagasság 23,8-ról 35,1 centiméterre, a gázlómélység pedig 70-ről 91 centiméterre nőtt, illetve a 27-ről 40-re módosult első terepszög mellett sem mehetünk el szó nélkül.

A motorháztető alatt egy 4 literes biturbó V8-as benzines egység található, mely 585 lóerőt, illetve 850 Nm-t szabadít rá a kerekekre.


A kilencfokozatú automata váltós AMG G63 4×4² menetteljesítményei ismeretlenek, viszonyítási alapnak ott a normál AMG G63 4,5 másodperces 0-100-as szintideje, illetve 240 km/h legnagyobb sebessége.

A 20 literes átlagfogyasztású Mercedes-AMG G63 4×4² korlátozott mennyiségben lesz elérhető, az árcédulán mintegy 250 000 eurós (100 millió forint) összeg olvasható.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.