Földtől elrugaszkodott marketingötletet találtak ki a márkánál.
A Land Rover 2014 óta stratégiai partnere a Virgin Galactic űrprogramnak – írja a Vezess.hu. Ez az együttműködés most az autógyártó ügyfelei számára is kézzelfogható hasznot hozhat: a cég minden új és régi ügyfele számára lehetővé teszi, hogy jelentkezzen egy sorsolásra, amelynek fődíja egy űrutazás a Virgin Galactic fedélzetén.
Richard Branson űrutazási vállalkozása egyébként közel félmillió dollárért, tehát nagyjából 150 millió forintért értékesíti a jegyeket úgyhogy igazán komoly marketing ötletről van szó. Mielőtt valaki rohanna gyorsan venni egy Land Rovert, érdemes tudni, hogy a promóció csak az Egyesült Államokban élő vásárlókra vonatkozik.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.