A villanymotoros új sportkombi csúcsmodellje 2,8 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100-ra.
A Porsche 2019-ben mutatta be első elektromos autóját, a Taycant, melynek enyhén szabadidő-autósra hangolt kombi változata, az általunk is alaposan letesztelt Cross Turismo 2021-ben tűnt fel a színen.
Tavaly novemberben aztán megérkezett az 598 lóerős Taycan GTS, melyből először készült normál kombi változat Sport Turismo néven, most pedig leleplezték a Taycan többi verziójának kombi kivitelét is.
Az alapmodell Taycan Sport Turismo 408 lóerős teljesítményű, és ha Performance Battery Plus csomaggal együtt rendeljük meg, akkor már 476 lóerős produkciót ad elő.
Az összkerék-hajtású Taycan 4S Sport Turismo kiviteltől függően 530-571 lóerős teljesítményű, illetve akár 498 kilométeres WLTP hatótávolságú, a szintén duplamotoros Taycan Turbo Sport Turismo pedig már 680 lóerőt szabadít rá a kerekekre.
A csúcsot a Taycan Turbo S Sport Turismo jelenti, melynek 761 lóerős teljesítménye 2,8 másodperces 0-100-as gyorsuláshoz, illetve 260 km/h-s végsebességhez elegendő.
A 270 kW-os gyorstöltés révén akár 22,5 perc alatt megoldható egy 5-ről 80 százalékra történő feltöltés, és 5 perc alatt akár 100 kilométeres hatótáv is nyerhető.
A sofőr feje fölött 0,9 centiméterrel több a hely, mint a szedán kivitelben, a hátul utazók pedig 4,5 centiméternyi többlethez jutnak.
A csomagtartó kapacitása 407-ről 446 literre nőtt, lehajtott hátsó ülések esetén pedig akár 1212 liternyi cókmók is befér a kocsiba. És ebben még nincs benne a kiegészítő első csomagtartó 84 literes kapacitása.
Az alapmodell 86 495 eurón (30,8 millió forint) nyit, a Turbo S-ért pedig alaphangon 187 288 eurót (66,7 millió forint) kell fizetni.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.