A 805 lóerős teljesítményű biturbó V8-as benzinmotor megteszi a hatását.
A legdurvább gyári Mercedes G-osztály, az általunk is kipróbált AMG G63 motorházteteje alatt egy 4 literes lökettérfogatú V8-as biturbó benzinmotor található, mely nem kevesebb mint 585 lóerős teljesítményt ad le. Ezenkívül a 850 Nm-es nyomatékcsúcs mellett sem mehetünk el szó nélkül, ami ráadásul már 2500-as fordulatszámtól a sofőr rendelkezésére áll.
A 2,4 tonnás és 68,8 millió forintos alapárú német gigász alig 4,5 másodperc alatt képes állóhelyzetből 100-as tempóra gyorsítani, a végsebességét pedig 220 km/h-ra korlátozza az elektronika. Akinek ez esetleg kevés, az az AMG Drivers Package megrendelését követően akár 240-nel is repeszthet a G-osztállyal.
Akinek pedig ez a teljesítmény kevés, az választhatja a Performmaster legújabb tuning G-osztályát, íme:
A szakszerű tuningbeavatkozást követően immár 805 lóerős teljesítményt, illetve 1020 Nm nyomatékot szabadít rá a kerekekre a nagyobb turbót és új vezérlést kapott V8-as egység.
A masszív szélesítést kapott G-Klasse 3,69 másodperc alatt katapultál állóhelyzetből 100-as tempóra és a gyorsulásának csak 260 km/h-nál szakad vége.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.