Az Északi-sarkkörtől néhány mérföldnyire található befagyott tavakon zajlanak a tesztek.
A svédországi Arjeplog térségében, a BMW Group téli tesztközpontjánál fotózták le az i7-est, amely nagyjából ugyanúgy fog kinézni, mint a hagyományos hajtású 7-es sorozat, igaz a "nagy kérdés", hogy osztott lámpát kapna a modell, még most sem látszik egyértelműen.
A BMW i7 a gyáriak adatai szerint 19,5-22,5 kWh/100 km fogyasztással rendelkezik jelen állapotában, természetesen nulla helyi emisszió mellett. A BMW i7 a BMW 7-es sorozat következő modellgenerációjának műszaki alapjaira épül és a BMW iX-hez hasonlóan az eDrive ötödik generációját használja, elektromos hatótávolsága legalább 600 kilométer lesz.
A hátsókerék-hajtású alapmodellek mellett, amelyek i7 eDrive35 vagy eDrive40 néven jöhetnek létre, lesznek összkerék-meghajtású modellek is, amelyek az első tengelyen további hajtást kapnak BMW i7 xDrive50 néven. A Csúcsmodellként pedig BMW i7 M60 lehet, amely az azonos nevű iX-hez hasonlóan 600 LE feletti teljesítményt nyújthat.
A hivatalos bemutatásra valószínűleg 2022 második felében kerül sor. Az értékesítésnek a jövő év végén vagy 2023 elején kell elkezdődnie.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.