Autó hvg.hu 2021. november. 11. 04:27

Lopakodó izomlimuzin a 670 lóerősre húzott új 7-es BMW

A G-Power hozta a szokásos formáját.

A jelenlegi BMW 750i az általa kínált luxus és kényelem miatt még mindig igen erős választás, de teljesítmény fronton az 530 lóerő már nem biztos, hogy elég mindenkinek. Természetesen az ő kegyeiket keresik az olyan cégek, mint a G-Power, amely mindig komoly mennyiségű eldugott lóerőt talál ezekben az autókban.

Az olyan tunerek, mint a G-Power pont teljesítménymaximalizálásban jeleskednek és ez most sincs másként. A 750i, 4.4 literes ikerturbós V8-asához két lépcsőfokot kínálnak. Az egyik alapvetően ECU-s szoftverfrissítés, amely az 530 lóerős teljesítményt és a 750 Nm nyomatékot 620 lóerőre és 850 Nm csúcsnyomatékra pumpálja. Nem mellesleg, ezek a számok már a BMW M5 Competition szintjét jelentik.

G-Power
G-Power
G-Power

A G-Power nem árul el ugyan gyorsulási adatokat, de kettes fokozat, amely 670 lóerőt és 900 Nm-t kínál, több, mint, amit a BMW valaha adott gyárilag bármelyik modelljéhez. Ezzel a csomaggal a gyári 250, helyett már 330 km/h a végsebesség is. Természetesen a G-Power némi esztétikai élményt is biztosít, mert a tuningolt autóhoz opcionálisan 21 colos Hurricane RS és RR kovácsolt kerekek is választhatók, hogy a látványnak is áldozzunk.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
Élet+Stílus Galicza Dorina 2024. december. 28. 20:00

Elillant történelem és babonamentes tűzvédelem – megnéztük a felújított Notre Dame-ot

Párizs székesegyháza fényesebben ragyog, mint valaha, de az évszázadok alatt felhalmozódott kosszal együtt mintha a történelmét is lemosták volna róla. Bár a felújítás még nem ért véget, ha a belső tér már nem változik, akkor az évtizedek múlva sebtében idelátogató turista azt se fogja tudni, mi történt az elmúlt öt évben a templom körül.