Íme a megoldás azoknak, akik túl szerénynek találják a nemrégiben debütált GR 86 külsejét.
A Toyota idén tavasszal leplezte le a 2012-ben debütált GT 86 utódját, a második generációs Subaru BRZ testvérmodelljének tekinthető GR 86-ot.
A 4,26 méter hosszú, 1,77 méter széles, 1,31 méter magas és 2,57 méteres tengelytávolságú újdonság az alumínium széles körben történő használatának köszönhetően mindössze 1 270 kilogramm tömegű. A karosszéria merevsége 50 százalékkal nőtt az elődhöz képest.
A Pandem Rocket Bunny azokra is gondol, akik a GR 86 külsejét picit unalmasnak tartják és valami izgalmasabbra, sokkal sportosabbra vágynak.
Az igen komoly aerodinamikai csomagot, jelentős szélesítést és komoly ültetést kapott újdonság hajtásláncáról egyelőre nem érkeztek információk.
Az alapmodell 2,4 literes 4 hengeres szívó boxermotorja 235 lóerős teljesítményű, illetve 250 nyomatékú, az erő egy hatfokozatú kézi-, illetve egy opcionális hatfokozatú automata váltón keresztül érkezik meg a hátsó kerekekre.
A minden korábbinál jobb vezetési élménnyel kecsegtető, 215/40 R18-as gumikon gördülő Toyota GR 86 gyári állapotában 6,3 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100-as tempóra.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.