Itt a megoldás azoknak, akik az i4 alapváltozatait nem tartják elég erősnek.
A BMW a 2017-es Frankfurti Autószalonon tárta a nagyközönség elé az i Vision Dynamics nevezetű tanulmányautót, mely azt hivatott előrevetíteni, hogy milyen lesz a bajor márka új középkategóriás elektromos modellje. Idén márciusban aztán lehullott a lepel a sorozatgyártásba küldenő végleges változatról, az i4-ről, melynek frontrésze így mutat:
A most zajló Sanghaji Autószalonon a legsportosabb i4 variáns, az i4 M Sport is bemutatkozott:
Az összkerékhajtású újdonság elsősorban módosított lökhárítóiról, nagyobb kerekeiről és méretesebb féktárcsáiról ismerszik meg, az utastérben pedig sok alumínium- és karbonelemre lehetünk figyelmesek.
Az 58-60 ezer eurós (20,9-21,6 millió forint) áron debütáló BMW i4 M Sport 530 lóerős teljesítménnyel rendelkezik, ami 4 másodperces 0–100-as gyorsulást tesz lehetővé. A 80 kWh kapacitású, 550 kilogramm tömegű akkumulátorral szerelt modell WLTP-hatótávja 590 kilométer, a végsebessége pedig elektronikusan 200 km/h-ra van korlátozva.
Az i4 belépőszintű modellje, az i435 280 lóerővel rendelkezik, az arany középutas i440 pedig 330 lóerős produkciót ad elő.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.