A kis olasz autó hajtásában semmi közös nincs a donorját jelentő eredeti összkerékhajtású Pandával.
Az olasz Garge Italia Customs cég egy Fiathoz közvetlenül kapcsolodó vállalkozás, az élén Gianni Agnellivel, az olasz autógyáros egyik unokájával, aki folyamatosan újraértelmezi nagyapja cégének hagyatékát. Most éppen az első generációs Fiat Panda 4x4-ből készítettek egy remek mai, elektromos kiadást.
Ez a kocsi "Panda Integral-e" néven fut, mert semmilyen mechanikai hajtáselemét nem tartották meg az eredeti Panda 4x4-nek. (Az integrale elnevezést egyébként régen a Lancia is használta az összkerékhajtású autói jelzésére.)
A kocsiban két motor kapott helyet, az első és hátsó tengelyeknél így maradt meg az összkerékhajtás. A korábbi manuális váltó így természetesen a múlté, csak gombok szabályozzák, hogy előre vagy hátra menjen az autó. Két menetmódot kapott (Sport és Eco), az elő esetben 50 százalék a hajtás elöl és hátul, míg a másik esetben 80 százalékban elöl hajt a kis Panda. A kapcsolókat egyébként a két ülés közé rakták a tuningműhelyben, a régi, hagyományos műszerek helyére pedig digitális kijelző került. Az üzemanyag-betöltőnyílás korábbi helyét pedig átvette az elektromos töltő csatlakozója.
A Panda Integral-e egyébként a korábbi átalakításokban már részt vett JBL cég hifirendszerét, az olasz Alcantara cég szövetüléseit és BF Goodrich kerekeket kapott. A kormány pedig az elmaradhatatlan Nardi cég terméke, amelyben ugyanakkor nincs légzsák.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.