A három M-es sportkocsin kívül a gyártó első M-es motorkerékpárja is a csapat részét képezi.
Az FIA a napokban leplezte le a Forma–1 2021-es Aston Martin és Mercedes-AMG biztonsági autóit, most pedig a MotoGP aktuális kiszolgáló gépparkjáról is lehullott a lepel. Íme a BMW M4 Competition sportkupé, a BMW M5 CS sportszedán, a BMW M3 Competition sportszedán, illetve a BMW M 1000 RR sportmotor egyedi új "safety" kivitelei:
A március végén kezdődő 2021-es MotoGP bajnokság kiszolgáló járművei közül az M5 CS a legerősebb, melynek két turbóval megfújt 4,4 literes V8-as benzinmotorja 635 lóerőt szabadít rá a kerekekre. És ez 3 másodperces 0–100-as szintidőhöz, illetve 305 km/h végsebesség eléréséhez elegendő.
A 0-ról 100-ra 3,9 másodperc alatt felgyorsuló, 290 km/h végsebességű M3 Competition, illetve az M4 Competition mozgatásáról egy biturbó 3 literes soros 6 hengeres egység gondoskodik, a maga szerénynek éppen nem mondható 510 lóerős teljesítményével.
A BMW Motorrad első M-es modellje, a BMW M 1000 RR 1 literes 4 hengeres motorja 13 ezres percenkénti fordulatszámon 212 lóerős teljesítményt ad le, ami 3,1 másodperces 0–100-as szintidő, illetve 306 km/h végsebesség elérését teszi lehetővé.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.