A BMW M5 CS a márka eddigi legerősebb közúti autója 635 lóerővel.
A január végén bemutatott limitált szériás BMW M5 CS valódi csúcspéldánya az alapból is 600 lóerővel rendelkező sportszedán BMW M5-nek. Karbon-kerámia fékekkel, sportülésekkel, Alcantara-borítású BMW M sportkormánnyal és számtalan egyéb kiegészítővel, mint a vörös hátterű, 12-órás kijelzésű klasszikus versenyautós műszerek, már megjelenésében is leginkább egy utcai versenyautóra hasonlít.
Az M5 CS 70 kilogrammal könnyebb is, mint a széria eddigi csúcsváltozata, az M5 Competition. Az M5 CS 3.0 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100-as tempóra, a 0–200-as sprintet 10,4 másodperc alatt tudja le, elektronikusan korlátozott végsebessége pedig 305 km/h.
Most a megjelenés után nem sokkal a négyszemélyes kivitelű BMW M5 CS alapárát is közzétette az importőr, amely 60,45 millió forint alapáron.
A BMW sportautórészlegének legújabb darabja egyébként csatlakozik abba modellkínálatban, amely a versenysport kategóriáját közelíti. A BMW M3 CS, a BMW M4 CS és a BMW M2 CS, hasonlóan a most megjelent nagyméretű szedánhoz az adott típusok kisszériás változatait képviselik, kifejezetten motorsportos-karakterrel.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.