Az idei amerikai futball-liga döntőjét a Kansas City Chiefs és a Tampa Bay Buccaneers vívja majd, de a Volo ötlete miatt egy speciális pontszerzés egész biztosan nagy figyelmet kap majd.
A svédek azt találták ki, ha a meccsen lesz úgynevezett „Safety”; amikor a támadó csapatot a saját védekező harmadában szerelik, labdát veszít, vagy szabálytalankodik, akkor a svédek kétmillió dollár értékben sorsolnak ki autókat.
A safety-akcióért egyébként két pont jár a játékban, annak a csapatnak, aki kikényszeríti. Természetesen viszonylag ritkán fordul elő, de nem is olyan régen, a hat évvel ezelőtti NFL Super Bowl például egy ilyen akcióval indult. Ennek alapján könnyen érthető is, mit jelent.
A Volvo által, ötletesen Safety Sunday néven indított marketingakció kertében, ha ez a szituáció bekövetkezik máris elindul a sorsolás a Volvókra. Az ötlet biztosan nagyobb figyelmet generál, mint akár egy reklámblokkban sugárzott hirdetés.