A Volkswagen Harlekin nem egy rosszul sikerült karosszériázás eredménye.
1995-ben az eredeti "színes Polo" koncepciója az volt, hogy a német márka ügyfelei egyedileg állíthassák össze, milyen autót rendelnek. Ennek része volt, hogy szabadon lehetett a színekből, a felszereltségből és a hajtáslánc opcióiból választani.
A Polo Harlekin ennek volt a reklámeszköze, a fenti lehetőséget hirdették vele. Sémája szerint a kocsi teteje, vagy a küszöbök, vagy a motortérfedél az alapszínt jelenti – vélhetően ez kerül a forgalmiba – és után jönnek véletlenszerű kombinációk a többi elemre.
A Volkswagen Polo 2020-ban lett 25 éves, hamarosan érkezik a legfrissebb generációja is, de addig még ezzel a jópofa gesztussal is ünneplik a modellt.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.