Autó hvg.hu 2021. január. 15. 09:24

220 lóerő talán már elég lesz a kis Fiat 500-asban

Az olasz gyártó retró hangulatú városi kisautója minden korábbinál erősebb motort kapott.

A Fiat által 2007 óta gyártott újkori 500-as modell egy alaphelyzetben nem túl erős motorral szerelt, kisfogyasztású városi autó. Az olasz gyártó tuningrészlege azonban a sportos sofőrökre is gondol, számukra készülnek a különböző Abarth változatok.

Az egyik legerősebb gyári Fiat 500-as az Abarth 595 Competizione, melynek 1,4 literes 4 hengeres turbós benzinmotorja 180 lóerős teljesítményt, illetve 250 Nm-es nyomatékot szabadít rá az első kerekekre. Most azonban érkezett egy ennél is erősebb, új tuningváltozat.

Pogea Racing

A mellékelt fotókon látható Abarth 595 Hercules a Pogea Racing műhelyében készült, és a motorja nem kevesebb, mint 220 lóerős, illetve 350 Nm-es produkciót ad elő.

Pogea Racing

A kiszélesített karosszériájú, ültetett futóműves újdonság alig 6,2 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra, és a gyorsulásának csak 232 km/h-nál szakad vége. Összehasonlításképp, a 6,7 másodperces 0-100-as szintidejű alapmodell végsebessége 225 km/h.

Pogea Racing

A 18 colos felnikre szerelt Michelin Pilot Sport 4S gumikon gördülő méregzsák átalakítása 18 810 euróba (6,8 millió forint) kerül, és ehhez természetesen még hozzájön az alapmodell 7,8 millió forintos ára.

Pogea Racing

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
Élet+Stílus Galicza Dorina 2024. december. 28. 20:00

Elillant történelem és babonamentes tűzvédelem – megnéztük a felújított Notre Dame-ot

Párizs székesegyháza fényesebben ragyog, mint valaha, de az évszázadok alatt felhalmozódott kosszal együtt mintha a történelmét is lemosták volna róla. Bár a felújítás még nem ért véget, ha a belső tér már nem változik, akkor az évtizedek múlva sebtében idelátogató turista azt se fogja tudni, mi történt az elmúlt öt évben a templom körül.