Következik néhány kép, melyeken a Buhanka újragondolt, mai elvárásoknak jobban megfelelő verziója látható.
A 1941-ben alapított UAZ, vagyis az Uljanovszki Autógyár 1957-ben dobta piacra a 450-es típusjelzésű kisteherautó- és mikrobusz-családot, melynek modernizált változata, a 452-es kivitel 1965-ben látta meg a napvilágot.
A korábban a Magyar Honvédség által is nagy számban használt "Buhanka" mind a mai napig gyártásban van, de a 112 lóerős teljesítményű 2,7 literes 8 szelepes benzinmotorral szerelt típus felett már réges régen eljárt az idő.
Hasonlóképp vélekedik egy orosz designer, Roman Priadko is, aki most néhány látványterv formájában vázolja számunkra, hogy hogyan képzeli el a Buhanka 2021-es kivitelét, vagyis az UAZ-2021-et.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/f677deb6-ace4-49b9-aa59-03feec718e1c.jpg)
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/8a6af575-d905-476f-9c05-617a4b76d7dd.jpg)
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/83779456-ad1a-4130-a219-6f22f6b21737.jpg)
Friss látványtervvel egyébként maga az orosz gyártó is szolgált nemrégiben, íme:
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/07170638-bfae-4ba7-a06b-cb37dd3502e2.jpg)
Egy másik orosz tervező pedig az 1971 óta folyamatosan gyártásban lévő parancsnoki UAZ-ból, vagyis az UAZ-469-ből készített 21. századi változatot.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/52cf6ffd-594a-4044-9193-7b6ecc7e215a.jpg)
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.