Sok a panasz, javítanak a közel 60 éve gyártásban lévő UAZ-ok minőségén
A gyártósorok frissítése azt vetíti előre, hogy az ősrégi UAZ-ok még jó ideig velünk maradnak.
A gyártósorok frissítése azt vetíti előre, hogy az ősrégi UAZ-ok még jó ideig velünk maradnak.
Ez a régi orosz Shooting Brake képzeletben a 80-as évekbe repítheti vissza új tulajdonosát.
Ez a minimális futásteljesítményű orosz járgány a 80-as, 90-es évekig tekeri vissza az idő kerekét.
Méregdrága delikvensünk kívülről egyértelműen Csajkának tűnik, belül viszont Lexus életérzést vonultat fel.
A párducfekete fényezésű orosz terepjáró mellett többek közt Aston Martinok, Rolls-Royce-ok és Ferrarik pihennek.
A közel öt évtizedes múltra visszatekintő orosz terepjáró továbbra is remek eladási számokat generál.
A közel 5 évtizedes limuzinnal eddig alig 74 ezer kilométert tettek csak meg.
A vadjasági város szívében parkol ez a nem kicsit hányatott sorsú régi orosz járgány.
Baltával faragott szögletes formaterv, a szocialista luxus jegyében fogant tágas utastér és egy közel 8 literes benzinmotor.
A jelentősen megnőtt tömeg miatt az eddiginél erősebb motor hajtja az orosz terepjárót.
A közel négy évtizedes múltra visszatekintő limuzinban kevesebb, mint 7 ezer kilométer van.
Az AvtoVAZ kisebb-nagyobb modernizálások révén próbálja meg életben tartani a 70-es évekbeli technikát, ami még mindig frissnek hat az ősrégi UAZ-ok mellett.