A német gyártó népszerű divatterepjárója az eddiginél nagyobb kapacitású akkumulátort kapott.
A Porsche 2017-ben dobta piacra a harmadik generációs Cayenne-t, mely szabadidőautó plugin hibrid változatai most egy kis vérfrissítést kaptak. Ennek keretein belül a zöld rendszámos Cayenne E-Hybrid és Cayenne Turbo S E-Hybrid nagyfeszültségű akkumulátorának kapacitása az eddigi 14,1-ről 17,9 kWh-ra emelkedett, ennek köszönhetően pedig mintegy 30 százalékkal nőtt az elektromos hatótáv.
A Cayenne E-Hybriddel mostantól akár 48 kilométert is meg lehet tenni tisztán elektromos módban, a Cayenne Turbo S E-Hybrid villanymotoros hatótávja pedig 42 kilométerre nőtt.
A normál és kupé kivitelben készülő Cayenne hibridek hajtásláncában egy 136 lóerős teljesítményű, illetve 400 Nm nyomatékú villanymotor található, mely önmagában 135 km/h sebesség elérését teszi lehetővé.
A 90 447 eurós (33,3 millió forint) alapárú E-Hybrid esetében ehhez egy 340 lóerős 3 literes turbós V6-os benzinmotor kapcsolódik, és biztosít 462 lóerős összteljesítményt. A 170 023 eurótól (62,6 millió forint) induló 680 lóerős Turbo S E-Hybridben lévő 4 literes biturbó V8-as benzinmotor 550 lóerős teljesítményű.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.