Ebben a szemrevaló és nem gyenge járgányban nincs blokkolásgátló, menetstabilizátor és szervófék sem.
A karbonszál széles körben történő alkalmazása révén mindössze 990 kilogramm tömegű Volvo P1800 Cyan mozgatásától egy 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotor gondoskodik, mely nem kevesebb, mint 420 lóerőt, illetve 455 Nm-t szabadít rá a hátsó kerekekre.
Az ötsebességes kéziváltót kapott újdonságból hiányzik az ABS, az ESP és még a szervófék is. Van viszont állítható futómű, sportfék, 18 colos kovácsolt felni és kiválóan tapadó Pirelli P Zero sportgumi.
A Volvo P1800 Cyan menetdinamikai adatairól egyelőre sajnos még nem nyilatkozott a gyártó, az áráról viszont igen: a vásárlók bankszámlája 500 000 euróval (180 millió forint) lesz vékonyabb.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.