Nincs hatalmas hátsó szárny és elmaszkolt fényszóró, a Novitec ízléses módon nyúlt hozzá az olasz szupersportkocsihoz.
A Ferrari a 2017-es Genfi Autószalonon leplezte le az F12 Berlinetta utódjának szánt 812 Superfastet, melyet most egy német tuningcég, a Novitec a Vossen segítségével vett kezelésbe. És ennek konkrétan ez lett a végeredménye:
A 812-es alaphelyzetben sem egy magas építésű járgány, de a mostani beavatkozást követően 35 milliméterrel még lejjebb került az aszfalthoz. Az elöl 21, hátul pedig 22 colos Vossen Evo-4 Gloss Black könnyűfém felniket kapott újdonsággal azért a fekvőrendőrök is letudhatók, ehhez meg kell nyomni egy gombot, ami 40 milliméterrel megemeli a felfüggesztést.
Az új sportkipufogó 11 kilogrammal könnyebb a gyárinál, és mivel adaptív kialakítású, gombnyomásra elhalkítható, illetve elképesztő módon felhangosítható. A karosszérián szerencsére csak kisebb spoilereket helyeztek el a németek, akik a motorhoz nem nyúltak hozzá.
Az előd F12 Berlinettánál 60 lóerővel, illetve az alig 799 példányban készült TdF-hez képest 20 lóerővel erősebb 812 Superfast minden valószínűség szerint a gyártó utolsó szívómotoros V12-es modellje. A 8500-ig pörgethető 6,5 literes frontmotor 718 Nm-es maximális nyomatékkal bír. A 0-100-as gyorsulás alig 2,9 másodpercnyi időt vesz igénybe, a végsebesség 340 km/h.
Az aktív hátsókerék-kormányzással rendelkező, 1525 kilogramm tömegű (TdF: 1415 kg) Ferrari 812 Superfast a gyártó jelenlegi egyik legerősebb szériagyártású modellje, melynek tuning nélküli alapára mintegy 100 millió forint.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.