Nem veti szét az erő a régi német technikát, de a végsebessége rendben van.
A német autópályák sebességkorlátozás nélküli szakaszain annyival lehet száguldani, amennyivel csak akarunk. A fedélzeti kamerás Autobahn-videókban általában sok száz lóerős és több mint 300 km/h végsebességű autók szoktak szerepelni.
Az alábbi felvétel főszereplője, egy 1988-as Mercedes 190D, nem ebbe a kategóriába tartozik, de némi nekifutást követően simán eléri és tartja a 180 km/h sebességet.
A Mercedes 1982-ben az első kompakt szedánjaként dobta piacra a W201-es sorozatot, vagyis a 190-es modellt. Az első C osztály által váltott típus 1993-ig gyártásban maradt, és kilenc év alatt közel 1,9 millió példány készült belőle.
A 190 D motorházteteje alatt egy 2 literes 4 hengeres dízelmotor található, amely 72 lóerős, illetve 123 Nm-es.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.