A csökkentett hasmagasságú olasz sportkocsi erősebb és gyorsabb lett.
A Ferrari tavaly februárban leplezte le a 488 GTB utódját, az F8 Tributót, amelynek 3,9 literes biturbó V8-as motorja 720 lóerős és 770 Nm-es. Akiknek ez sem elég, azok választhatják a Novitec által most leleplezett tuning változatot:

A mérnökök találtak még 67 lóerőt, illetve 112 Nm-t az erőforrásban, amely a beavatkozást követően 787 lóerős, illetve 882 Nm-es.

Az autó gyorsulása 0-ról 100 km/-ra 2,9-ről 2,7 másodpercre csökkent, a végsebessége változatlanul 340 km/h.

A karosszériát nem rajzolták át, a futóművet viszont 35 milliméterrel lejjebb ültették. Az autó elöl 21, hátul pedig 22 colos felniket, illetve egy új sportkipufogót kapott.




Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.