A dél-koreai gyártó alig 2 év után úgy döntött, hogy itt az ideje felvarrni a divatterepjáró ráncait.
A Santa Fe egészen mostanáig így nézett ki:
Mostantól viszont már így fest:
A frontrészt a hatalmas hűtőrács uralja, csakúgy, mint az ugyancsak most leleplezett 4-es BMW esetében. A két részre osztott fényszóró felső szekciója kisebb lett, a nappali menetfény pedig mostantól T-formában világít.
Oldalnézetből a friss 20 colos könnyűfémfelnik jelentenek újdonságot, hátul pedig a lámpákat és a lökhárítót is átrajzolták.
A kormány mögött egy 12,3 colos digitális műszeregység található, a műszerfal közepén lévő érintőkijelző képátlója pedig 10,25 colra nőtt. Az utastérben használt anyagok minősége javult.
A "shift-by-wire" váltónak köszönhetően a méretes váltókar immár a múlté, helyét egy kevesebb helyet foglaló, modern nyomógombos megoldás vette át.
Az egyelőre ismeretlen árú új Hyundai Santa Fét szeptemberben kezdik forgalmazni Európában.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.