Máris újabb vásárlói csoport számára lehet vonzó a legnagyobb motorú BMW.
Lassan lehet búcsúzkodni a BMW legnagyobb motorjától, a 12 hengeres, 6.6 literes óriástól, amely például a nálunk is járt BMW M760Li-t is mozgatja. A jelenleg 585 lóerős teljesítményű, 850 Nm-es nyomatékú motort a jövőben készülő 7-es BMW-kben elektromos hajtás váltja fel.
Mindenesetre, amíg ez nem történik meg, addig még van lehetőség beruházni a benzinmotoros monstrumokba, ráadásul készülnek belőlük igazán exkluzív példányok is, mint a lengyel Auto-Dynamics most bemutatott autója.
A "Magnus Pro" matt fekete karosszériával és aranyozott 22 hüvelykes könnyűfém kerekekkel – amelyeket a Vossen készített – valóban kapott némi plusz patinát a német luxuslimuzin. A nagy kerekek mellé persze légrugós futómű dukál, hogy még inkább lehessen a kocsi kiállásával játszani.
A BMW M760Li-t a meghatározó festésen és felniken túl új elülső- és tetőspoiler, diffúzor emeli ki a többi közül, valamint a csomagtartó végére került légterelő, amely a tuningcég szerint nagy sebességnél ad nagyobb stabilitást a kocsi hátsó részének.
A motorhoz nem nyúltak a lengyelek, de talán nem is kell. A 3,8 másodperc alatti százas sprint és az opcionális M Driver csomaggal elérhető 305 km/h-val nem fog szégyenben maradni semelyik tulajdonos.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.