Az A-osztály legsportosabb gyári AMG változatának teljesítményét jóval 500 lóerő fölé növelték.
E mellé kereken 500 Nm-es nyomatékcsúcs társul, ami 5000-5250-es fordulatszám-tartományban áll rendelkezésre. A leszabályozási fordulatszám 7200, a 2,1 baros turbónyomású motor 160,5 kilogrammot nyom a mérlegen.
Akinek esetleg ez sem lenne elég, annak most itt egy vadonatúj tuningváltozat:
A Posaidon RS 525-nek elnevezett fenevad motorja új turbót kapott és a vezérlésén is hangoltak. Ennek köszönhetően a csúcsteljesítmény 525 lóerőre, a nyomaték pedig kereken 600 Nm-re nőtt.
A nyolcfokozatú duplakuplungos automataváltós, összkerékhajtású kompakt sportautó 3,4 másodperc alatt lő ki állóhelyzetből 100-as tempóra, a végsebessége pedig 324 km/h. Összehasonlításképpen: a gyári alapváltozat 3,9 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100-ra, és maximum 270-nel képes száguldani.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.