A Superb esetében most először kínált Scout változat megemelt futóművet és megerősített alsó védelmet kapott.
A házon belül leginkább a Volkswagen Passat Alltrackhez hasonlítható újdonság hasmagasságát 15 milliméterrel megemelték, a kocsi alja extra védelmet kapott, és komolyabb terepen egy új offroad üzemmódot is be lehet kapcsolni a műszerfalon.
A csak és kizárólag a kombi Suberbből készülő Scout alapáron 18 colos kereken gördül, felár ellenében pedig 19 colos felnik is rendelhetők. Az új Tangerine Orange fényezés Scout-exkluzív, ezenkívül pedig a kívül-belül elhelyezett Scout feliratok, a módosított lökhárítók, a fényezetlen kerékjárati ívek, illetve a krómozott ablakkeret és tetőléc mellett sem mehetünk el szó nélkül. A csomagtartó 660-1950 literes.
A Skoda Superb Scout alapáron összkerékhajtású és csak a két legerősebb motorral készül. A 2 literes TDI 190 lóerős és 400 Nm-es produkciót ad elő, a 2 literes TSI egység pedig 272 lóerőt, illetve 350 Nm-t küld a hétfokozatú duplakuplungos DSG automataváltó felé.
Míg a ráncfelvarrt Superb német alapára 28 000 euró (8,8 millió forint), addig a Superb Scout várhatóan minimum 40 000 euró (12,6 millió forint) kifizetését követően lesz hazavezethető. A forgalmazás az év végén kezdődik meg.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.