A hírek szerint éppen az utastér infotainment egységén kell még tovább dolgozni.
Az új Golfot 2019 októberében mutatják be, azonban az első rajzokat már közzétették arról, milyen lesz a kocsi műszerfalának dizájnja.
Az Volkswagen Golf 8 kifejlesztése okozott némi „fejfájást” a wolfsburgi mérnököknek, ami miatt az idén októberi debütálás után a piaci bevezetés 2020 elejére tolódott. Mostanra úgy tűnik, hogy a nehézségek megoldódnak, és a gyártó elkezdte „felfedni” az új kompakt autó részleteit.
A legjelentősebb változás a fő műszercsoport és a multimédiás rendszer képernyőjével történik, amelyek mostantól gyakorlatilag egy egységet képeznek, két hullámformát hozva létre. Mindez azt is magával hozta, hogy a középkonzolt teljesen újratervezték. Gyakorlatilag mentes lett a fizikai gomboktól, mindent a multimédiás rendszer vezérel. A rendszer a jövőben folyamatos internetkapcsolatot biztosít, amelynek nyomán szintén számtalan új funkciót ígérnek. Állítólag ezek integrációjával voltak nehézségek, amelyek miatt megcsúszott a Golf idei premierje is.
Herbert Diess, a Volkswagen vezetője mutatott két vázlatot arról is hogyan fog kinézni kívül a Volkswagen Golf nyolcadik generációja. A karosszéria a jelenlegi Volkswagen Golfhoz képest alig láthatóan frissül, de a rajzon látható, hogy a fényszórók sokkal egyszerűbbek lesznek, az oldalsó borítás jobban ki fog emelkedni, és hogy a hátsó ajtó nagyobb lesz.
Ami a mechanikát illeti, a pletykák szerint a Volkswagen Golf 8 hajtásában a mikrohibrid rendszer bevezetése az egyik legfontosabb újdonság: a háromhengeres, 1.0 literes TSI és a 4-hengeres, 1.5 literes TSI mellett, az 1.5 literes TDI kaphat hibrid rásegítő rendszert, amelynél az elektromos egység képes a fékezési energiát hasznosítani, segítve a motor indítását.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.